Prima pagină > Andrei Doboş, nr. 11 (Andrei Doboş, din octombrie 2009) > andrei doboş – un chestionar (VII-VIII)

andrei doboş – un chestionar (VII-VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

  1. Unui editor căruia îi predau manuscrisul… i-aş cere toate obiecţiile sincere pe care le poate face.andrei dobos 2
  2. Unui jurnalist care mă intervievează: să ştie bine pe cine şi de ce intervievează.
  3. Unui juriu la un concurs naţional de debut: n-am nicio pretenţie, cred că tot ce se poate spune în zona asta e intra-instituţional.
  4. Unui agent literar: n-am cunoscut încă unul, prin urmare nu mă pot pronunţa.
  5. Unui organizator de festival literar: cred că e o postură ingrată, oamenii ăştia ar trebui mai degrabă consolaţi în secret.

VIII. Cum ar arăta:

  1. Standul meu la un târg de carte: nici nu-mi pot imagina
  2. Coperta cărţii mele de debut – dacă ar fi după mine (poate fi şi o fotografie ataşată): aici m-ai prins, nu-mi place deloc coperta cărţii mele de debut.
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu