Alexandru Potcoavă – un chestionar (V)

V. (Auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte)

Autoportretul meu e un puzzle în lucru. Identitatea mea se asamblează, pe măsură ce mă dumiresc de ea şi înseamnă inclusiv migala cu care adun piesele răspândite prin toată Europa strămoşilor şi precizia cu care le pun cap la cap încât să aducă cu cineva cât de cât asemănător mie. Mă întreb cine le-a amestecat în halul acesta!

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra)

Câteva direcţii şi multe intersecţii, plus giratoriile (şi giruetele) de rigoare. Aş vrea să cred că m-am încadrat pe o stradă cu (non)sens unic.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

