Mihail Vakulovski – un chestionar (VIII)

VIII. Cum ar arăta:

1. Standul meu la un târg de carte

– Pe perete – poze cu familia mea prelucrate de Alexandru Pecican, desene de Perjovschi, picturi de Tara + copertele cărţilor mele şi ale lui tata & frate-meu, în rafturi – cărţile, borcane cu peşte stil V. Leac, fructe, legume, ceai, cafea, vin făcut de părinţi, campari pentru K, vodcă pentru prietenii din copilărie, lecturi, îmbulzeală, dragoste, prietenie, inteligenţă, frumuseţe! În fundal – muzică selectată de mine, rock, dar încet, să se poată auzi om cu om.

2. Coperta cărţii mele de debut

– Am avut mereu pretenţii faţă de pictorii care mi-au făcut copertele (sper că se vede!), eu sînt mulţumit de absolut toate copertele cărţilor mele de pînă acum.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

