Andreea Răsuceanu – un chestionar (X)

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, aş schimba…

Prefer să nu mă mai gândesc la chestii din astea imposibile și să mă concentrez pe ce urmează de-acum înainte.

N-aş mai scrie, ar fi…

O uriașă lipsă de sens în toate.

N-aş mai putea scrie ar fi…

Un moment în care mi s-ar schimba complet destinul.

-mi pare rău de ceva, e că…

Nu a mai trăit bunica să-mi poată citi cartea. Aș fi vrut s-o văd măcar o dată cu ochelarii pe nas, cu mâinile ei care apucau într-un fel anume cartea, cu un gest care punea ordine în lucruri și din care se nășteau mai multe certitudini decât mi-a mai fost dat să am vreodată.

E să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi…

Sincer, nu mă mai pot gândi la întrebări după ce am dat atâtea răspunsuri…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

