Andreea Răsuceanu – un chestionar (VII – VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

 1. Unui editor căruia îi predau manuscrisul

Să-l citească cu atenție, nu să-l arunce direct la Recycle Bin. Eventual, chiar dacă-l acceptă sau îl respinge, să aibă câte un argument pentru fiecare variantă.

 2. Unui jurnalist care mă intervievează 

Să nu-mi pună întrebări stereotipe, să fi citit câteva pagini din cartea mea.

 3. Unui juriu la un concurs naţional de debut

Să citească manuscrisul și să-l judece în balanță cu celelalte.

 4. Unui agent literar

Să ia în calcul că scriitorul trebuie și el să trăiască din ceva, deci da, și banii contează.

 5. Unui organizator de festival literar

Originalitate, idei, spirit întreprinzător.

VIII.

Cum ar arăta:

1. Standul meu la un târg de carte

Dac-aș avea propria editură? Ar fi conceput de o minte limpede și organizată (nu a mea, desigur), așa încât să găsești imediat ce cauți, și lângă ceea ce cauți ceea ce ai putea căuta, fără s-o știi încă și tot așa. Mi-ar plăcea să fie interactiv, cu înregistrări audio, video (interviuri cu autorii, trailere de carte etc), happening-uri. Iar editorii ar fi la stand și ar sta de vorbă cu cititorii…

2. Coperta cărţii mele de debut –  

Coperta am conceput-o singură, iar editura Vremea mi-a respectat dorința, am stat lângă grafician, alături de Silvia Colfescu, când a fost realizată. A ieșit exact așa cum mi-am dorit-o.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

