Augustin Cupșa – un chestionar (IX)

IX. Cel / Cea / Cele / Cei mai

Cel mai…

Bun poem al meu este… unul pe care nu mi-l mai amintesc.

Important aspect pentru mine ca autor este să… să scriu după capul meu și să nu mă las influențat de nimeni.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… Am scris greșit, de vreo două,trei ori nu mele cel căruia îi făceam o dedicație pe carte și odată ce îmi dădeam seama, era prea târziu. M-am simțit cam aiurea dar astea au fost cam singurele gafe pe care le-am făcut în literatură.

Cea mai mare emoţie am avut-o… Când m-au sunat de la editura Cartea Românească (Mădălina Ghiu) să îmi spună că am câștigat concursul de debut pentru Perforatorii. Cu câteva ore înainte primisem un telefon asemănător de la USR în care fusesem inștiințat același lucru legat de concursul lor. Eram foarte emoționat dar cred că era din cauza vârstei, acum nu mai știu să mă bucur așa.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… romanul Perforatorii… și în bună măsură mi s-au împlinit.

Grele momente au fost atunci când…  am citit primele fragmente din roman la cenaclul USR, lumea a fost încântată – toți mă îmboldeau să-l public, să-l dau la o editură dar eu n-am reușit să-l public aproape un an de zile. Mi-a fost tare greu să aștept și pe măsură ce timpul trecea, vedeam tot mai puține speranțe. Până când a venit și norocul.

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… Volumul de poezie, n-a intrat în librării, a avut un circuit restrâns așa că singurul din care am făcut bani, a fost tot cel de proză. Iar banii n-au fost prea mulți dar nu asta a contat pentru mine.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… Sunt părinții mei, aș vrea să cred.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

