Sorin Gherguț – un chestionar (X)

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară… Poate că nu m-aş mai grăbi să debutez. Sau m-aş grăbi şi mai tare. Nu ştiu. Cartea de sub tiparniţă nu se mai întoarce…

N-aş mai scrie, ar fi… cumva, ca şi cum m-aş fi pensionat. Aş avea mai mult timp să citesc.

N-aş mai putea scrie ar fi… Pînă nu scriu, nu ştiu dacă mai puteam să scriu. Dacă aş şti sigur că nu mai pot scrie, ar fi un semn că trebuie să-mi găsesc o altă ocupaţie (preferabil conexă)

 -mi pare rău de ceva, e că… pe alocuri, şi-n viaţă şi-n creaţie, am ales soluţiile facile. Ceva concret: că nu m-am agitat mai mult să obţin o bursă în străinătate şi n-am încercat să fac o carieră didactică.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

