Sorin Gherguț – un chestionar (IX)

IX. Cel/ Cea/ Cele/ Cei mai…

Cel mai…

Bun poem al meu este… nepublicat. Dintre cele publicate, aş alege, din Time out, poemul Inoperabilul.

Important aspect pentru mine ca autor este să… citesc. Şi să am timp.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez“ în literatură a fost… Staţi aşa… poate că debutul în volum individual, în iarna 1998-1999, prea grăbit.

Cea mai mare emoţie am avut-o… În context literar, atunci cînd am vorbit prima dată cu Mircea Cărtărescu. Şi următoarele trei-patru-cinci dăţi.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… Nu-mi aduc aminte. Cu Time out am sperat că o să câştig Premiul „Mihai Eminescu“ pentru debut, care tocmai fusese creat şi era, parcă, de 1000 de euro. Nu l-am primit.

Grele momente au fost atunci când… mi-a fost furat laptopul, la Neptun, la Casa Scriitorilor, în singura împrejurare în care am stat acolo, şi am pierdut textul pe care îl scrisesem cu cea mai mare plăcere de pînă atunci şi de atunci încolo. 

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… pe care nu l-am publicat încă.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… Există cineva care a fost foarte nefericit din cauza unei cărţi pe care am tradus-o, Naked lunch, de William Burroughs. Aş fi vrut să pot evita asta, şi în acelaşi timp aş fi vrut s-o traduc mai bine decît am făcut-o. Şi sînt oameni care au avut reacţii mai accentuate decît mă aşteptam în urma lecturii unor versuri pe care le-am scris, dar, dacă-mi voi scrie vreodată memoriile, voi povesti, poate, acolo. 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

