Sorin Gherguț și chestionarul lui Mihail Vakulovski

Care e jocul tău preferat din copilărie? Dar din adolescenţă?

În copilărie îmi plăcea să construiesc cazemate în zăpadă (dar unde sînt…?). În pubertate şi adolescenţă, îmi plăcea fotbalul, deşi, luînd tîrziu contact cu mingea (pe la 7-8 ani) şi, în plus, fiind şi emotiv, jucam foarte prost. Cînd am început să joc mai bine, am schimbat cartierul şi nu prea am mai avut unde şi cu cine.

Cînd te întîlneşti cu primii tăi prieteni despre ce vorbiţi? Despre trecut sau despre prezent?

Cu primii prieteni, cei din copilărie, din şcoala generală şi de la bloc, am pierdut legătura atunci cînd m-am mutat din Drumul Taberei. Cu cei din liceu, şi şi.

Sportul preferat? Ce sport pe care-l urmăreşti la TV ai vrea să cunoşti, să practici (de ce)?

Mă mai uit, cînd şi cînd, la fotbal, dar, în general, mă uit puţin la TV. Aş mai juca baschet şi fotbal, dacă ar fi întrunite condiţiile. A, şi înot, cînd am unde. Arunc un ochi şi la competiţiile de nataţie, cînd se nimereşte, ca să studiez mişcările.

Ce chestie n-ai face, dar l-ai pus pe vreun personaj de-al tău să facă (oarecum în locul tău)?

N-aş deturna un avion, dar am început, acum mai bine de 10 ani, un text în care personajul principal se pregătea să facă asta. E în continuare în aer (i s-a adus gustarea, un pahar de vin, e un avion de linie).

Care e profesia pe care ai face-o cu plăcere? O profesie hobby care te-ar face fericit?

Cercetător independent, aproape că nu contează aria, dar, dacă se poate şi ar fi omologat domeniul, m-aş ocupa, cu precădere, de egologie. Variante: cabanier, berar-covrigar, gînditor, actor de filme mute.

Ce sentimente/stări te enervează?

Stările de nervi. Şi, imediat după, cele de zăpăceală asociate cu treburi administrative sau utilitar-domestice. Între a cîştiga la loto un milion de euro şi a deveni mai flegmatic, nu mi-e evident ce-aş alege. E posibil să optez pentru reconfigurarea temperamentului.

O faptă cu care te-ai lăuda în faţa copiilor tăi?

Una care urmează. Din sfera sportivă. Munţi urcaţi, 50 de bazine olimpice dus-întors… Dintre cele comise, că i-am văzut şi auzit live pe Tom Waits şi pe Pixies. Şi pe Robert Plant, Ibrahim Ferrer, Dave Mustaine…

chestionarul va fi reluat în tiuk

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

