V. Leac – un chestionar (II)

TOPURI

1. Edituri

Cele existente la ora actuală în România, se ştiu care sînt. Cred că-i inutil să le mai pomenesc şi eu. Aş face-o cu plăcere dacă aş şti că le cresc vînzările, dar nu prea cred.

2. Reviste literare

Nu sînt persoana tocmai potrivită pentru a face o astfel de clasificare, şi chiar dacă aş face-o, să zicem, ce s-ar întîmpla? Nimic.

3. Cartea de poezie / Cartea de proză (autori români)

Îmi pare rău, îmi pare foarte rău, nici la această întrebare nu vă pot răspude. Să fiu sincer mi-e ruşine, pe bune. Adică, cine mă cred eu să m-apuc acuma să întocmesc liste? Asta presupune să fi citit toată literatura română de la origini pînă în zilele noastre, iar eu nu am citit decît o parte, nici nu ştiu dacă cea mai importantă, din literatura română. Sînt mulţi scriitori români: poeţi, prozatori – din toate timpurile –  pe care-i citesc/recitesc cu plăcere.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

