emilian galaicu-păun – un chestionar (VIII)

VIII. Cum ar (fi) arăta(t):

1. Standul meu la un târg de carte

Ca un blazon, în care să se poată „citi” atât în profunzime, alias „câmpul” (generaţia, curentul, literatura căreia îi aparţin), cât şi la suprafaţă, alias „figurae paronomasticae” (trăsăturile ce mă individualizează, scriitura).


2. Coperta cărţii mele de debut, dacă ar fi (fost) după mine

N-aş mai publica-o în veci, cartea mea de debut! Dintre toate, cred că expresia grafică a Arme-lor grăitoare, chiar ultima (mă tem că – şi de-acum înainte!) mea carte de poeme, datorată pictorului Vitalie Coroban, exprimă cum nu se poate mai bine esenţa poeziei mele, bazată pe o „poetică nemiloasă” (Aura Maru).

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

