florin partene – un chestionar (IX-X)

IX. Cel /Cea / Cele /Cei mai

Cel mai…

Important aspect pentru mine ca autor este să… scriu

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… să mă cred o clipa scriitor

Cea mai mare emoţie am avut-o… pe scenă, de fiecare dată, cred că, totuşi, când m-a pupat la Botoşani pe scenă însuşi ministrul culturii, domnul Iorgulescu

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… literatura

Grele momente au fost atunci când… munceam fizic cu muşchi puţini

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… Reverenţa

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… Dan Coman şi Marin Mălaicu-Hondrari

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, aş schimba… deocamdată nimic. poate totuşi coperta cărţii care nu ţine explicit de traiectorie

N-aş mai scrie, ar fi… ca înainte

N-aş mai putea scrie ar fi… tot ca înainte

-mi pare rău de ceva, e că… nu ştiu să răspund şi o să vă dezamăgesc

E să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi… nu am nimic de întrebat suplimentar şi prin urmare nici să…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

