florin partene – un chestionar (VII-VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

  1. Unui editor căruia îi predau manuscrisul  sa citeasca şi să dea un verdict cât de repede posibil
  2. Unui jurnalist care mă intervievează  să nu întrebe mult
  3. Unui juriu la un concurs naţional de debut  să câştig eu
  4. Unui agent literar    ar fi frumos să am cui pretinde
  5. Unui organizator de festival literar    să fie cel puţin ca Marin

VIII. Cum ar arăta:

  1. Standul meu la un târg de carte   nu ştiu, nu-mi imaginez
  2. Coperta cărţii mele de debut – dacă ar fi după mine (poate fi şi o fotografie ataşată) nu mă pricep oricum. Arată deja într-un fel….
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

