gabriel daliş – un chestionar (IX)

IX. Cel / Cea / Cele / Cei mai

Cel mai…

Bun poem al meu este… Lampa

Important aspect pentru mine ca autor este să… scriu foarte bine şi să găsesc editurile care îmi pot cel mai bine reprezenta cărţile

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… o confuzie de nume, impardonabilă

Cea mai mare emoţie am avut-o… la Bacalaureat, când mama a fost operată şi la lansarea “: până mereu” de la Bistriţa

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… mine însumi şi cu prietenii mei: Horaţiu, Sorana, Ada, Laurenţia, Lucian…

Grele momente au fost atunci când… a murit Virgil

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… de debut, “Semnale de sâmbătă

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… mi-au scris un email, dovedind aprecierea lor sinceră

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

