gabriel daliş – un chestionar (V-VI)

V. (Auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte)

Sunt un om discret, care crede în prietenie, în poezie şi în Dumnezeu. Sunt îngăduitor, deşi sceptic, n-am talent alcoolic, nici histrionic. Îmi place enorm pictura, sunt fan Debussy în aceeaşi măsură în care ascult Michael Jackson. Nu trădez, nu uit, nu mă răzbun. Sunt generos cu oamenii buni, dar zgârcit şi aprig cu ceilalţi oameni. Îmi place să dorm, să petrec ore în şir prin pub-uri şi cafenele.

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra)

Din câte îmi dau seama, nu mă încadrez în nicio generaţie. Sunt un atipic şi o spun fără niciun fel de pretenţie ineluctabilă.

VI. Ce-mi/ţi doresc?

1. Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Să scriu cât mai bine şi să fiu receptat cât mai corect cu putinţă.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Cititorule, îţi doresc să nu cumperi şi să nu citeşti cărţi proaste în nicio circumstanţă.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

