Prima pagină > Florin Partene, interviu de Ana Dragu, nr. 25 (Florin Partene, din august 2010) > interviu cu florin partene (ana dragu în tiuk)

interviu cu florin partene (ana dragu în tiuk)

– Începem interviul cu o reverenţă şi cu rugămintea să încerci să nu răspunzi laconic. Pentru asta dau o bere. Florin Partene, în primul rând unde şi când s-a născut John?

– De unde John? Cred că e o consecinţă a faptului că mă intitulez Ioan Florin. Multă vreme am fost doar Ionică, după care amicii mei mai mari au plecat la şcoli, unde, bănuiesc, au îndurat multe umilinţe şi revelaţii sociale. În prima lor vacanţă eram deja John. Aşa a început. Am fost apoi John pentru că după altă vreme trebuia să-mi spun numele la strângerea mâinilor necunoscute, moment în care Ionică nu putem fi. Eram un sfios şi mă sfiam de numele meu. Când prima domnişoară mi-a spus John am rămas pentru totdeauna aşa. Însă cu adevărat sunt John de când prietenii mă strigă aşa şi sub acest nume mă poartă în gândurile lor. Eu tot sper că pot să fiu şi Florin Partene.

continuarea aici

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

