poeme de florin partene

,… sub mine nu e nici o femeie

dar eu mă zbat de plăcere

ca şobolanii în bere

nici alături

nici sânge de altă nuanţă

doar eu

care sub un tricou verde

cu fermoar fals

sunt o maşină cu tuburi de bambus

prin care trece nepăsătoare

(ca şobolanii prin bere)

cea mai fină picătură

sub mine nu e nici o femeie

dar eu stau ţintuit

ca şobolanii în bere …,

–––––––-

după părerea noastră

ieri lumea s-a umplut de femei

ele toate cîntă dansează

şi desigur ascultă prefăcute părerea noastră

părerea noastră e ca o apă limpede

în care ele prăjesc peşti

doar în vis mai ieşim din laptele lor

şi uşor

ca o basculantă de mare tonaj

ne dedăm la vorbe cu bere

după părerea noastră

lumea e plină

pînă şi-ntr-o femeie

dai de o femeie

conform acestei păreri

e numai bine aşa …,

______

,… o singură dată am văzut toate zilele

ca pe un fir de lumină pe sub uşă

de atunci în fiecare noapte pîndesc

lumina e tot mai puţină

dar eu mestec atît cît mai e

dimineaţa înghit întuneric moale

ca spatele tău

cînd prin somn sunt treaz

şi vin de pe hol

toţi suntem o pulbere fină

şi din delicateţe

plutim în lumină …,

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

