Prima pagină > "De ce migrează autorii de la o editură la alta?", Florin Partene, nr. 25 (Florin Partene, din august 2010) > florin partene – „de ce migrează autorii de la o editură la alta?” (anchetă)

florin partene – „de ce migrează autorii de la o editură la alta?” (anchetă)

Eu nu am migrat. Mi-e îndepărtat răspunsul dar am o explicaţie. Din cauza editurilor. Şi mă gîndesc în primul rînd la Vinea. Ar veni cam aşa: sigur ca ne-a scos cărţile, bravo, respect. Sigur că unora, vorbesc de noi mai tineri şi contemporani, şi ediţia doi, respect. Sigur ca am aşteptat la stand şi pe domnu’ şi carţile. Au ieşit şi aşa, cel puţin eu am publicat. Aici gata şi respect şi editura şi domnu’.

Să ne gîndim acum la prietenul nostru Marin Mălaicu-Hondrari. Un poet care scrie proză. Cu nici o şansă dacă nu schimba editura. Citit acum de mai mulţi şi pentru că a schimbat editura. Să ne gîndim apoi la cine vreţi. Dacă editura nu vrea să păstreze autorul şi în folosul autorului, atunci autorul, bravo lui, migrează.

Cum vă spuneam, domnule un cristian, pentru un om cu o carte mică şi singura, cel puţin pînă acum, întrebarea îi depăşeşte puţin autorizaţia de-a vorbi cu sens.

Sfîrşitul anchetei.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

