Prima pagină > "De ce migrează autorii de la o editură la alta?", Gabriel Daliș, nr. 26 (Gabriel Daliş, din august 2010) > gabriel daliş – „de ce migrează autorii de la o editură la alta?” (anchetă)

gabriel daliş – „de ce migrează autorii de la o editură la alta?” (anchetă)

  1. Din cauza nemulţumirilor faţă de editura care i-a publicat anterior;
  2. Pentru că autorii găsesc un brand mai puternic, care îi reprezintă profesionist, le asigură o distribuţie mai bună şi le oferă o companie selectă;
  3. Pentru că autorilor li se prezintă o ofertă de nerefuzat;
  4. Pentru că unii autori fac alegeri din ce în ce mai proaste, creditînd edituri din ce în ce mai proaste.
  1. August 5, 2010 la 8:03 am

    mie, de exemplu, imi place sa public la edituri mai putin cunoscute, mai cochete, ca sa zic asa, pentru a-mi verifica fidelitatea cititorilor (atitia cit sint, nu conteaza nr). ma simt mult mai bine in postura de marginal decit in cea de vedeta. pentru mine este aproape imposibil sa nu pot face rost de cartea unui autor, indiferent la ce editura a aparut, cu conditia sa vreau cartea respectiva.

  2. August 5, 2010 la 10:15 am

    Interesant punct de vedere. Dar tu, ca scriitor, stii ce carti sa cauti si unde sa le gasesti, prin cine, indiferent la ce editura au aparut etc. Cum ajung cititorii tai la cartile tale, stim ca editurile mici nu asigura o distributie corespunzatoare, nu fac promovare etc. Cum reusesti sa verifici fidelitatea cititorilor tai in aceste conditii?

  3. August 5, 2010 la 10:18 am

    precizare.

    In raspunsul pe care l-am dat acestei anchete, cand am avut in vedere editurile proaste nu m-am referit la editurile mici, in caz ca s-a inteles asta. Departe de mine. Ideea este ca un brand poate deveni editura buna pentru o carte si, in acelasi timp, editura proasta pentru o alta carte.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

