cristina ispas – un chestionar (IX-X)

IX. Cel/cea/cele/cei mai…

Cel mai…

Bun poem al meu este… Nu-mi dau seama, mă implic în toate.

Important aspect pentru mine ca autor este… Să fiu un autor superb, pur şi simplu, din toate punctele de vedere. Asta a fost gluma, dar nah, nu pot decât să îmi doresc să fiu un autor bun.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… Le amplific foarte mult, după care nu mi se mai par deloc importante, aşa că toate sunt mari, după care toate sunt mici.

Cea mai mare emoţie am avut-o… Mă emoţionez des şi total.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… Mari speranţe nu-mi fac niciodată.

Grele momente au fost atunci când… Mi se pare foarte frustrant atunci când cunosc pe cineva de care îmi plăcea dinainte, din scris, şi până la urmă îmi dau seama că am înţeles greşit sau, invers, într-o discuţie, că eu sunt înţeleasă greşit şi că e iremediabil.

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… N-am câştigat niciodată mulţi bani.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… Nu ştiu, sper că există şi oameni fericiţi, în general.


X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, aş schimba…  N-are sens să mă gândesc la asta.

N-aş mai scrie, ar fi… Nu ştiu cum ar fi, depinde, poate să fie trist sau poate să fie frumos.

N-aş mai putea scrie ar fi…  Să vrei şi să nu poţi e întotdeauna trist.

-mi pare rău de ceva, e că… Iarăşi, n-are sens să mă gândesc la asta.

E să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi…  Nu fac aşa ceva.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

