oana cătălina ninu – un chestionar (X)

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară,  (n-)aş schimba… nimic.

N-aş mai scrie, ar fi… o decizie personală.

N-aş mai putea scrie ar fi… o fatalitate.

-mi pare rău de ceva, e că… nu am renunțat la câteva texte din Mandala.

E să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi… Cum ai început să scrii? Răspunsul: Întotdeauna am avut senzația că m-am apucat de scris de mai multe ori. Primele poezii le-am scris la 9 ani și ceva, când am început să îi fac mamei felicitări de 1 și de 8 martie. În loc de dedicație, m-am gândit că ar fi mult mai frumos să găsesc câteva rime. A doua oară când m-am apucat de scris a fost atunci când am simțit nevoia să scriu și în afara „ocaziilor”, fără vreun alt destinatar decât eu însămi. Asta era undeva pe la sfârșitul unei veri, înainte să intru în clasa a șasea. A treia oară a fost atunci când am renunțat la rimă și am mers în tabăra de la „Tinere condeie”. În fine, a patra oară a fost în liceu când, după o pauză în care „mă lăsasem de scris” și credeam că nu voi mai scrie nimic niciodată, am ajuns să scriu Mandala.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

