oana cătălina ninu – un chestionar (VII-VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

1. Unui editor căruia îi predau manuscrisul: în primul rând să îl citească, apoi să își anunțe decizia într-un timp relativ scurt (adică să nu tărăgăneze lucrurile)

2. Unui jurnalist care mă intervievează: să-mi fi citit măcar câteva texte înainte să-mi pună întrebări.

3. Unui juriu la un concurs naţional de debut: să citească toate volumele înscrise în concurs și să nu dea verdictul în funcție de anumite interese colaterale valorii estetice.

4. Unui agent literar: să existe & să lucreze cu profesionalism și entuziasm

5. Unui organizator de festival literar: să nu țină cont (pe cât posibil), în alcătuirea listei invitațiilor, de prieteniile și de antipatiile personale.

VIII. Cum ar arăta:

1. Standul meu la un târg de carte: nu aș vrea un stand doar pentru mine; nu îmi place să fiu, de una singură, în centrul atenției; altfel, mi-ar plăcea ca volumul meu să se afle la un stand specializat pe cărți de poezie.

2. Coperta cărţii mele de debut : exact așa cum arată deja (și îi sunt recunoscătoare, pentru asta, lui Cătălin Furtună).

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

