cristina ispas – un chestionar (IV-VI)

IV. Întrebări cu răspuns opţional:

1. Ce ţi se pare „în regulă” în lit. română actuală?

Apar cărţi care-mi plac şi mie.

2. Ce ţi se pare „în neregulă”?(ce te intrigă/nemulţumeşte/”atacă”)

Nu e nimic care să-mi fi rămas aşa pe creier, dar sigur că uneori mă nemulţumesc lucruri, la care reacţionez etc. Dar e vorba de chestiuni concrete, datate.

3. Ai vrea să trăieşti din scris?(dacă da, cum vezi posibil acest lucru sau cum reuşeşti acest lucru)

Sigur că aş vrea şi cred că aş avea şi o variantă, dar îmi dau seama că nu e un plan prea reuşit, aşa că nu mă laud cu el.

4. Cum „cuantifici” performanţa în literatură?(premii, nr. de cititori, statut literar…)

Toate astea sunt superflue. Eu ştiu foarte bine ce mă interesează, ce zonă anume etc. şi numai în funcţie de asta îmi aleg autorii. Sau, uneori, mă atrage un gest sau îmi place un interviu al autorului sau mi-l recomandă oameni în al căror gust am încredere, sau un critic în al cărui gust am încredere, dar chestiunea cu premiile, cu numărul de cititori şi cu statutul … să fim serioşi…

5. Ai un model de performanţă?

Nu, nu am aşa ceva.

6. Ce ar trebui să includă un management literar performant?

Creier.

V.(Auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte)

Am răspuns la o mulţime de întrebări, de ce ar mai fi nevoie şi de asta?

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra)

Nu e treaba mea.

VI.Ce-mi/ţi doresc?

1. Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Ştiu că îmi doresc multe chestii, dar le-am uitat.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Îi doresc ce îşi doreşte şi el.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

