oana cătălina ninu – un chestionar (v-vi)

V.  (auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte) : EU

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra) : în momentul de faţă nu aş risca să dau verdicte, îi las pe critici să mă « catalogheze », cu siguranţă acest lucru le produce o veritabilă plăcere.  

VI. Ce-mi/ ce-ți doresc?

1.Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor? Să scriu cât mai diferit faţă de mine şi faţă de toţi scriitorii de pe planetă şi din toate timpurile.    

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori(vreodată)? Îţi doresc să (mă) citeşti şi să (mă) critici. Nu îţi doresc să citeşti maculatură.   

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

