răzvan ţupa – un chestionar (V-VI, 2003)

V. (Auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte)

N-ai crede că o să se învârtă prea mult pe aici.

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra):

Din păcate eu nu prea sunt un om al grupului. Oricat s-a vorbit de generaţie şi prietenii,
cred că esenţial, suntem prima generaţie de indivizi care nu pun pret pe motivaţia biologică (sau ideologică, pentru că în cazul nostru cele două coincid) a formării unui grup.

VI. Ce-mi/ce-ţi doresc?

1.Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Mai vedem.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Să nu te plictiseşti. Să crezi că nu poţi să înţelegi ceva pentru că n-ai ştii destul.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

