Prima pagină > 1. Supliment BdP, nr. 22 (Răzvan Ţupa, din mai 2010), Răzvan Ţupa > răzvan ţupa – corpuri român3şti / povestea cărţii

răzvan ţupa – corpuri român3şti / povestea cărţii

corpuri român3şti (tba) – poetic
Acum au trecut cei 5 ani de la volumul din 2005. Sunt în grafic de data aceasta pentru că aşa îmi doream la început. Să public un volum o dată la 5 ani. Dar deja a început să mi se pară cam des. Fiecare ediţie despre care am vorbit mai sus a avut premierele ei. Dacă poetic se numeşte corpuri româneşti 3, asta e pentru că de la fetiş am promis că o să public mereu părţi ale unui singur volum. Iar aceasta este partea a treia. De data aceasta e aşa:

M-am hotărât să nu îmi public următorul volum de poezie în structurile editoriale consacrate. Aşa că ofer volumul meu Corpuri româneşti 3 oricărui artist care este dispus să realizeze o carte din punctul său de vedere.

Mă interesează ca artiştii care vor să realizeze aceste cărţi de autor să îşi exprime în obiectul final propria viziune asupra a ceea ce este astăzi o carte.

Copyrightul pentru obiectul final rămâne al artistului, nici măcar numele meu nu este nevoie să apară în carte.

Singurele mele condiţii sunt următoarele:

– cartea realizată (aş prefera ca volumul să poată fi răsfoit -fizic sau virtual- dar artiştii pot folosi cât consideră ei din carte sau din poemele ataşate)

– aş vrea ca volumul să fie pus în vânzare (eu însumi mă oblig să public pe blogul meu imagini ale volumului şi preţul stabilit de artist)

– Eu mă oblig să promovez cartea realizată de fiecare artist şi viziunea pe care aceştia o exprimă,  ca şi preţul pe care aceştia l-au stabilit.

– Preţul volumului este cel pe care îl consideră artistul, eu neavând niciun fel de pretenţii financiare. Poate doar ceea ce, după vânzare, artistul consideră ca s-ar datora volumului de poezie iniţial. Dar aceasta este complet la latitudinea artiştilor.

– O ultimă condiţie ar fi să pot folosi pentru promovarea cărţii fiecărui artist imagini relevante privind concepţia acesteia.

Artiştii interesaţi pot solicita varianta pdf a volumului la adresa razvan_tupa@yahoo.com

http://poetica.rocultura.ro/?p=271
Din partea mea am pregătit ediţia orală. O selecţie din textele volumului pregătită pentru distribuţie exclusiv orală. Nu e doar o selecţie pentru lectură ci şi un chin al meu cu propria mea memorie care refuză să reţină poezii şi cu vocea care insistă să se piardă. Încă mai documentez feluri de performare orală a poeziei, de la resurecţia slamului african până la diferite formule germane, americane şi inevitabil franţuzeşti de rostire a poeziei. Probabil că luna aceasta, o dată ce se pregăteşte aniversarea a 5 ani de poeticile cotidianului, măcar o dată (dacă nu de două ori) cele 35 de minute ale ediţiei orale vor mai fi aduse în faţa unui public.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

