Octavian Soviany – un chestionar (IX-X)

IX. cel /cea /cei/cele mai

Cel mai…

Bun poem al meu este…  volumul Scrisori din arcadia.

Important aspect pentru mine ca autor este să… scriu bine.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… să-i dau Angelei Marinescu un volum de al meu cu o dedicaţie pentru Nora Iuga.

Cea mai mare emoţie am avut-o… când am vorbit cu părintele Stăniloae.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… scrisul.

Grele momente au fost atunci când… a trebuit să plec dintr-o casă care fusese a mea şi în care trăisem vreo douăzeci de ani, fără să ştiu încotro s-o apuc.

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… Ucenicia bătrânului alchimist – apărut în fostul regim. Suma pe care am primit-o pentru această carte de debut echivala cu opt salarii.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… au fost părinţii mei atunci când am debutat în volum.

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, n-aş mai scrie critică.

N-aş mai scrie, aş reuşi poate să citesc mai mult.

N-aş mai putea scrie, cred că m-aş resemna. Scrisul e un dar de la Dumnezeu, care ţi-l dă sau ţi-l ia, după cum socoteşte El de cuviinţă.

-mi pare rău de ceva, e că i-am făcut uneori pe alţii să sufere.

E să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi…

Bei mult? Răspunsul: Câteodată destul de mult, dar nu chiar aşa mult cum spune legenda.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

