Octavian Soviany – un chestionar (VII-VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

  1. Unui editor căruia îi predau manuscrisul: să-l citească
  2. Unui jurnalist care mă intervievează: să nu mă întrebe prostii
  3. Unui juriu la un concurs naţional de debut: competenţă şi obiectivitate
  4. Unui agent literar: să fie evreu
  5. Unui organizator de festival literar: să aibă simţul valorii.

VIII. Cum ar arăta:

  1. Standul meu la un târg de carte: roz cu buline portocalii
  2. Coperta cărţii mele de debut – dacă ar fi după mine (poate fi şi o fotografie ataşată): cartea mea de debut a apărut în 1983 şi avea o copertă destul de impersonală. Poate că nu era rău. Copertele bălţate a la americaine, la modă în ultima vreme, mă irită, pentru că au ceva din obscenitatea reclamelor. Dacă mi-aş fi făcut singur coperta? Pe vremea aceea (acum vorbesc serios!) mă gândeam la un cal negru, crucificat…
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

