Octavian Soviany – un chestionar (V-VI)

V. (Auto)portret

1. Un autoportret (în cuvinte)

Sunt o persoană cu oarecare imaginaţie, uşor autistă, lipsită de simţ practic şi de gustul competiţiei. Mă entuziasmez prea uşor şi mi se face prea uşor lehamite. Scriu chinuit, dar am câteodată şi momente de inspiraţie. Iubesc lucrurile vetuste. Îmi plac mai mult pisicile decât câinii.

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra)

Fac parte din aceeaşi generaţie cu eleva Filip Cristina, care mi-a fost colegă de bancă în clasa intâi. Chiar, ce-o mai fi făcând Filip Cristina?

VI. ce-mi/ce-ţi

1. Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Să-mi duc până la capăt proiectele actuale. Mai am în cap două sau trei romane, unul chiar început. Şi să isprăvesc odată Viaţa lui Kostas Venetis – romanul la care scriu de vreo şapte ani.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Cititorului (meu) i-aş dori să nu adoarmă în timp ce mă citeşte. Iar, dacă îi plac cărţile mele (mai ales dacă îi plac cărţile mele), nu i-aş dori să mă cunoască mai îndeaproape, ca să-l scutesc de o mare dezamăgire.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

