Prima pagină > Miruna Vlada, nr. 19 (Miruna Vlada, din aprilie 2010) > miruna vlada – de ce am acceptat să „public” underground

miruna vlada – de ce am acceptat să „public” underground

Pentru ca nu aveam poeme suficiente unui al doilea volum.

Pentru că mi-a surâs ideea de poezie oferită gratis unor potențiali cititori, ca un dar foarte intim, oferit fără discriminare.

Pentru că am posibilitatea să promovez fenomenul literar contemporan în spații neconvenționale, unde lumea vine de bunăvoie și își poate exprima liber reacția la poeme.

Pentru că noile poeme sunt mult mai puțin « underground » decât Poemelextruterine și s-a putut crea un contrast interesant.

Pentru că am vrut să îmi păstrez speranța că poezia, dăruită în mod dezinteresat, va mai salva ceva.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

