dan coman – un chestionar (IX)

IX. Cel/Cea/Cei/Cele mai…

Cel mai…

Bun poem al meu este… ghinga

Important aspect pentru mine ca autor este să… uit că sunt autor

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… să public d great coman

Cea mai mare emoţie am avut-o… cu dicţionarul mara

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… ghinga (eşuate, da…)

Grele momente au fost atunci când… mi-au apărut cărţile

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… anul cîrtiţei galbene

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea marin şi john (şi o fotografie de acum cinci ani, singura, cred, în care râdem toţi deodată…)


  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

