ioana nicolaie – un chestionar (IX)

IX. Cel/cea/cei/cele mai

Cel mai…

Bun poem al meu este…  Eu fac construcţii. Nu pot arăta doar un zid sau o cărămidă.

Important aspect pentru mine ca autor este să…-mi scriu cărţile.

Cea mai…

Mare gafă făcută de cînd „activez” în literatură a fost… Nu ştiu.

Cea mai mare emoţie am avut-o… cînd mi-am văzut cartea de debut. Am mers vreo patruzeci de minute cu autobuzul, ţinînd-o pe genunchi, fără să îndrăznesc s-o deschid.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… Nu-mi fac speranţe. Mă pregătesc mereu pentru ce-i mai rău.

Grele momente au fost atunci cînd… Nu ştiu.

Cei mai…

Mulţi bani i-am cîştigat pe volumul… Aventurile lui Arik urmat, îndeaproape, de O pasăre pe sîrmă.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… copiii. Poate şi pe cei care m-au sunat legat de O pasăre pe sîrmă, ca să-mi ceară autografe.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

