Prima pagină > 1. Supliment BdP, 2000, Experiment BdP, Ioana Nicolaie, nr. 17 (Ioana Nicolaie, din martie 2010), povestea cărţilor > ioana nicolaie – povestea cărţilor (poză retuşată) / Experiment BdP

ioana nicolaie – povestea cărţilor (poză retuşată) / Experiment BdP

Poză retuşată a apărut la Cartea Românească, în 2000, în urma cîştigării concursului de debut. Eram la Berlin cînd s-au dat rezultatele. Am primit un mesaj de la Dan Cristea, directorul editurii, care mi-a spus că volumul intră imediat în tipar, însă nu integral, fiindcă nu sînt fonduri decît pentru jumătate din paginile pe care le are manuscrisul meu. Am scos astfel cam o treime din texte, aproape la întîmplare, uitîndu-mă doar la sumar. Cartea a ieşit repede, cu multe greşeli de tipar, dar, fiind eu atît de fericită, asta nu mai avea importanţă. În anii aceia se publica greu, scriitorii tineri – nu doar poeţii – nu aveau nici o şansă. Îşi trimiteau manuscrisele la concursuri şi aşteptau. Au reuşit să debuteze aşa şi alţi tineri autori “crescuţi” la  Cenaclul Litere: Sorin Gherguţ, Doina Ioanid, Mihai Ignat etc.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

