aida hancer – un chestionar (IX-X)

IX. Cea/Cel/Cele/Cei mai

Cel mai…

Important aspect pentru mine ca autor este să.. îmi dau seama când încep să scriu prost…

Bun poem al meu este…

Fratele meu siamez (Amadiada, 2008)

.

fratele meu siamez umblă peste inima mea

cu picioare de lut

bea apă din casa lui Dumnezeu şi poartă strânse

pe gleznă

pieile duse ale lui Iov

este fratele meu bun

scos din noroi în vreme de sete

.

dar umblând pe oasele umbrei

cu spatele gol

fratele meu siamez

m-a urcat pe cruce

trăgând din sângele meu sângele lui

.

lovit sunt de fratele meu siamez

la care ţin şi care ţine la mine

şi urcat sunt pe cruce

ca tâlharul

.

sunt

cum s-ar spune

frate drept cu părinţi lui Isus

.

iar între mine şi fratele meu

se luptă carnea pe întuneric

şi ne desparte minţile

şi oasele capului

.

nu vom putea niciodată deci

fi capul

căci el stă veşnic într-o singură groapă

.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost… să debutez

Cea mai mare emoţie am avut-o… la lansare la Bookfest, în 2008

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… editura CR

Grele momente au fost atunci când… DCE m-a respins, în cenaclu

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… niciunul

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… o grămadă

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, aş schimba… debutul şi editurile la care am debutat

N-aş mai scrie, ar fi… neliniştitor

N-aş mai putea scrie ar fi… frustrant

-mi pare rău de ceva, e că… am debutat la 19 ani

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

