t.s.khasis – un chestionar (V-VI)

V. (Auto)portret

Un autoportret (în cuvinte):

Confuz, leneş, uneori istoric, destul de loial, îmi place la nebunie să urmăresc muştele pe pereţi sau să recitesc unele capitole din În umbra omului de Jan Van Lawick-Goodall. Fiica mea, Sonia, e cel mai important om din viaţa mea.

Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra):

Sunt unii oameni pe care îi admir pentru modul liniştit în care se prezintă sau cărora le-am citit cărţile, întrebându-mă cu ce se „mănâcă“ poezia, dacă se „mănâncă“. Dacă cineva spune despre mine că fac parte din generaţia lui Dan Sociu, a lui V. Leac, mă simt în regulă. Sunt poeţi curajoşi, care nu se feresc să lase pixul din mână dacă nu au nimic de spus, deşi probabil că în felul acesta scrisul devine un subiect bun pentru o poezie – asta, în lipsa unor drame personale.

VI. Ultima dorinţă

Ce-mi doresc/propun eu, ca scriitor?

Să scriu 10 poeme pe an, 10 poeme care să transmită ceva. Mi-a plăcut întotdeauna să scriu, şi – nu ştiu de ce – cred că mă simt liber… sau aşa ceva.

Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Cititorului îi doresc să citească, să străbată lumea în lung şi-n lat şi să ajungă să-şi trăiască imaginea personală a fericirii.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

