aida hancer – un chestionar (III-VI)

III. O…

–  întrebare pentru scriitorul preferat

S-a întâmplat să simţiţi că s-a sfârşit talentul şi puterea de-a scrie? Şi cum aţi continuat?

– idee pentru o „viaţă” literară „mai bună”

Să ne vindem cărţile bune în interiorul şi mai ales traduse, pe cât posibil, peste hotare.

– problemă cu care te-ai confruntat/ pe care ai observat-o de când ai „intrat” în literatură

Proasta distribuţie a volumelor de poezie. Buna distribuţie a prozei proaste.

IV. Întrebări cu răspuns opţional:

1. Ce ţi se pare „în regulă” în lit. română actuală?

Avem de unde alege.

2. Ce ţi se pare „în neregulă”? (ce te intrigă/nemulţumeşte/”atacă”)

N-are cine s-aleagă.

3. Ai vrea să trăieşti din scris? (dacă da, cum vezi posibil acest lucru sau cum reuşeşti acest lucru?)

Evident. Păcat că-i inflaţie şi volumele-s tot mai subţiri.

4. Cum „cuantifici” performanţa în literatură? (premii, nr. de cititori, statut literar…)

Premii ca premii, cititori fideli, statut literar loading…

5. Ai un model de performanţă?

Şi multe altele de ratare.

V. (Auto)portret

2. Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra)?

Dacă ne-am inventa o generaţie n-ar fi politically correct. Prin urmare, eu şi prietenii mei suntem ultimii deocamdată, cu unicul scop de-a ne izola împreună şi unii de ceilalţi pentru diversitate.

VI. ce-mi /ce-ţi

1. Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Un premiu şi o pâine albă.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori (vreodată)?

Nu ţi-aş dori să n-ai painea albă, că premii sunt.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

