diana geacăr – un chestionar (I)

I. Fişa individuală

Nume: Geacăr

Prenume: Ioana Diana

Data şi locul naşterii: 9.01.1984, Târgovişte

Blog: http://obiectepierdute.blogspot.com

Cărţi publicate (titlu, an, editură, tiraj – când e cazul):

„bună, eu sunt diana şi sunt colega ta de cameră”, ed. Vinea, 2005

„frumuseţea bărbatului căsătorit”, ed. Vinea, 2009

Premii obţinute: Mihai Eminescu, 2006

Colaborări:  am avut câteva cronici de teatru şi de carte.

Cenacluri frecventate: familia Geacăr, în primul rând; USR, dar spre sfârşit (cu Mircea Martin); Euridice

Lecturi în cenacluri, cluburi: USR, Euridice, Club A, Cafeneaua erotică

Debut revuistic: prin clasa a noua, cred, într-un ziar local, cu mici poeme despre natură şi căutarea sufletului printre stele (unele stănesciene); ţin minte pt că profesorul de geografie m-a dat de gol şi mi-a spus să nu mai stau în banca mea.

Debut în cenaclu: USR, 2004, cu texte în care eu eram asemenea unui copac etc. influenţa venea din Cabala (ei, sunt nişte metafore foarte frumoase acolo, iar eu eram în perioada mistică, după o operaţie urâtă),  e un vers în Deutolog: „Tu nu vei distruge arborele…”

Debut on-line (reviste literare on-line): nu mai ştiu.

Debut sonor (înregistrări radio cu lecturi, casete audio difuzate public): la Radio România Cultural, în 2006, o lectură şi un scurt interviu cu Dana Pitrop.

Debut în volum: „bună, eu sunt diana şi sunt colega ta de cameră”, ed. Vinea, 2005

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

