Prima pagină > Elena Vlădăreanu, nr. 12 (Elena Vlădăreanu, din noiembrie 2009) > Elena Vlădăreanu – „io și sporturili”

Elena Vlădăreanu – „io și sporturili”

Bineînțeles că toată lumea știe sau crede că știe că Elenei Vlădăreanu nu îi place fotbalul. Bineînțeles că toată lumea știe sau crede că știe că Elenei Vlădăreanu nu îi place fotbalul și nici un alt fel de sport. Fals. Sau aproape fals. Fotbalul nu mi-a plăcut niciodată sau nu la televizor, când eram mică băteam mingea cu băieții de dimineață până seara, și nu jucam volei! Și nici nu stăteam în poartă. Dacă nu mă credeți, ask my brother. Altfel, am făcut volei jumătate de an, m-am lăsat când am trecut în a V-a că, na, se presupunea că am mai mult de învățat. Eram bună la atletism, cel mai mare compliment mi l-a făcut proful de sport – din generală, că ăla din liceu era un scârbos libidinos, care le spunea fetelor să nu-și pună nimic pe sub tricou și nici să nu-și țină tricoul când stau pe omoplați, că „ce dacă se vede? e frumos ce se vede, nu e urât, de ce să vă rușinați?” -, după ce am alergat nu știu câte stadioane (ture adică), mi-a spus că am alergat cât aleargă un fotbalist de la Steaua.
 Îmi plac handbalul și basketul, aș sta ore întregi uitându-mă la tenis la fel cum nu aș refuza o invitație la un meci de rugby, dar snookerul mi se pare boring, deși știu cât e de cool și cum toți intelectualii români se dau în vânt după el.
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

