dumitru bădiţa – un chestionar (IX-X)

IX.

Cel mai…

Bun poem al meu este… nu ştiu exact, probabil unul din „Poeme prerafaelite”.

Important aspect pentru mine ca autor este să… nu mă tâmpesc.

Cea mai…

Mare gafă făcută de când „activez” în literatură a fost…”activez” atât de puţin în literatură, încât nici gafe nu am prea avut ocazia să fac.

Cea mai mare emoţie am avut-o… nu-mi amintesc, poate când am citit în vreun cenaclu.

Cele mai…

Mari speranţe mi le-am făcut cu… ”Poeme prerafaelite”

Grele momente au fost atunci când… nu am avut în cap nici o idee şi nici măcar speranţa unei idei.

Cei mai…

Mulţi bani i-am câştigat pe volumul… superlativul pe care mi-l soliciţi e atât de candid încât refuz să-l maculez cu o tristă precizare.

Fericiţi oameni pe care i-am făcut cu o carte de-a mea… nu-i cunosc şi îmi e greu să-mi imaginez că ar trăi pe undeva astfel de oameni.

X. Dacă…

Ar fi să schimb ceva din traiectoria mea literară, aş schimba… îmi schimb din când în când pixurile cu care scriu.

N-aş mai scrie, ar fi… pentru mine derutant, pentru alţii probabil o confirmare.

N-aş mai putea scrie ar fi… o grea suferinţă.

-mi pare rău de ceva, e că… mă mobilizez prea puţin ca să-mi promovez textele.

Ar fi să pun o întrebare suplimentară în acest chestionar şi să şi răspund, aceasta ar fi… te face scrisul un om mai bun şi mai puternic în spirit? da, dar după ce experimentezi o nesfârşită serie de slăbiciuni.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

