dumitru bădiţa – un poem inedit

2009 08 badita 008stau lângă punctul acela

ceva era în neregulă cu mine

şi m-am învârtit prin cameră toată seara

până m-am luminat:

mi-am pierdut emoţiile bune

mi le-a înghiţit frica

aş vrea să-i întreb dacă au găsit cumva

pe saturn urme al minţii mele

de fapt, îmi ratez toate introspecţiile

ajung lângă un punct

dincolo de care nu mai pot trece

şi stau lângă punctul acela

şi mă simt de tot transparent

în faţa oricărui mort m-a cunoscut

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

