Prima pagină > Dumitru Bădiţa, Inedit BDP, nr. 10 (Dumitru Bădiţa, din septembrie 2009) > Dumitru Bădiţa – un chestionar (VII-VIII)

Dumitru Bădiţa – un chestionar (VII-VIII)

VII. Ce-aş cere / pretinde:

1.  Unui editor căruia îi predau manuscrisul: să nu-mi modifice textele fără acordul meu.

2.  Unui jurnalist care mă intervievează: să nu-mi măsluiască răspunsurile.

3.  Unui juriu la un concurs naţional de debut: am debutat deja, nu mai e pentru mine întrebarea asta.

4.  Unui agent literar: nu ştiu, probabil să nu mă ia de prea poet.

5.  Unui organizator de festival literar: sincer, m-ar interesa mai mult participanţii, decât organizatorul.

VIII.

Cum ar arăta:

1. Standul meu la un târg de carte: neapărat cu o reclamă la o firmă care reciclează hârtia.

2. Coperta cărţii mele de debut: interzis să-mi apară figura pe toată coperta, eventual o poză de buletin undeva într-un colţ al copertei nr. 4.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

