Prima pagină > Inedit BDP, nr. 06 (Şerban Axinte, din mai 2009), Şerban Axinte > Şerban Axinte – un chestionar (III)

Şerban Axinte – un chestionar (III)

V. Portret/ autoportret:scan0006

1. Un autoportret:

Un ins simplu cu apucături sofisticate şi contradictorii.

2.Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra):

Mă văd alăturii de criticii Doris Mironescu, Antonio Patraş, de poeţii Radu Vancu, Claudiu Komartin, Dan Coman şi de prozatorii Lucian Dan Teodorovici, Bogdan Suceavă şi Bogdan Popescu.

VII. Ultima dorinţă

1. Ce-mi doresc eu, ce-mi propun eu, ca scriitor?

Îmi doresc să realizez ceea ce îmi propun şi să fiu surprins de rezuntatele muncii mele.

2. Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule? Ce nu ţi-aş dori?

Îţi doresc, dragă cititorule, să ai multă răbdare. Nu-ţi doresc să-ţi pierzi timpul cu orice carte.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

