Prima pagină > Constantin Acosmei, Dan Sociu, Inedit BDP, Ora de lectură, Poeme de C. Acosmei > Constantin Acosmei – Relatarea unui bărbat (citeşte Dan Sociu)

Constantin Acosmei – Relatarea unui bărbat (citeşte Dan Sociu)

Relatarea unui bărbat

citeşte Dan Sociu (înregistrare făcută la Galeria Montage, februarie 2009)

Într-o seară mergeam pe o stradă la deal, prin ceaţa amestecată cu fum de eşapament, spre staţia de tramvai. Cu îndrăzneală, întorceam capul după câte o femeie singură şi fluieram încet în urma ei până o pierdeam din ochi. Când a venit un tramvai, m-am îngrămădit şi am ocupat un loc în faţă. Pe interval, în dreptul meu, se proţăpise o bătrână ciolănoasă, care mirosea a vin de surcele. M-am întors şi m-am uitat pe geam. Când a trecut tramvaiul pe lângă o bisericuţă în construcţie, băbătia şi-a desprins mâinile de pe bară şi a început să-şi facă nişte cruci mari. La o hurducătură, s-a dezechilibrat şi s-a prăbuşit cu toată greutatea ei peste mine. Am crezut că mă farmă în bucăţi.

constantin-acosmei-foto-rares-moldovan-2008 Constantin Acosmei la Săvârşin, 2008

foto Rareş Moldovan

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

