Prima pagină > Cosmin Perţa, Interviuri, nr. 04 (Cosmin Perţa, din februarie 2009) > Cosmin Perţa – un interviu inedit (44-47)

Cosmin Perţa – un interviu inedit (44-47)

44. Ai scris la un moment dat cronici de film în Cuvântul. E o mai veche pasiune sau a fost o sarcină redacţională? Ai mai scrie?

E o pasiune mai veche. Probabil ca voi mai scrie, dar acum nu am timp, scriu multe altele.
45. Ce s-a întâmplat la Cuvântul? De ce s-a spart echipa Ţupa-Perţa-Dună?

Poate că nu am fost destul de buni, cine ştie? Cert este că cineva nu a fost foarte mulţumit de ce făceam noi acolo şi a hotărât să aducă pe altcineva. Cam despre asta este vorba.

46. O observaţie valabilă şi-n cazul bistriţenilor. Mult bun simţ în răspunsuri şi tendinţa de a fi fair cu toată lumea. Totuşi, trebuie să existe ceva care te scoate din starea asta (fie şi o astfel de întrebare). Ce te face să-ţi pierzi cumpătul? Ce te sperie?

Mă fac să îmi pierd cumpătul şi mă sperie cu adevărat doar un coktail pe care l-am întâlnit destul de rar, dar există, acel amestec de ignoranţă, prostie, încăpăţânare şi înfumurare.

Alte coktailuri greu de suportat pentru mine sunt inteligenţa de suprafaţă plus ochelari de cal sau mitomanie plus libidinoşenie plus grandomanie.

47. Te-ai înscris în USR? De ce da/nu?

Nu, pentru că nu văd sensul.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

