Prima pagină > 2006, audio autor, Cosmin Perţa, nr. 04 (Cosmin Perţa, din februarie 2009), poeme de Cosmin Perţa > Cosmin Perţa – Santinela de lut (2006) / ediţie sonoră BdP

Cosmin Perţa – Santinela de lut (2006) / ediţie sonoră BdP

povestea cărţii

iată cum moartea

(1. durerea)

(2.disperarea)

(3. nebunia)

Santinela de lut

Psalm

Exodul (fuga dintâi)

You will never walk alone

santinela de lut

Abia am ajuns în oraşul acesta

De câte ori îţi iei capul în palme

Despre viaţă şi alte obsesii

Poem

Sânge din sângele meu

Marioneta

Tabu

Despre moarte şi alte dihănii

Europa

Binecuvântată şi pudică

Poem

Stop cadru. Imagine cu Jesica-n hol

Stop cadru. Imagine cu Jesica-n pat

The end

Cântece pentru Linalin

primul cânt

al doilea cânt

al treilea cânt

al patrulea cânt

al şaselea cânt

al şaptelea cânt

linalin, moartea şi regatul de-apoi

viaţa mea şi santinela de lut, cântec pentru linalin

viaţa mea şi santinela de lut, cântec pentru linalin II

Moartea unui bunic

Numele meu este Mihai

Primul câine pe care l-am avut

Pe lângă pinii umbroşi

Într-o dimineaţă

Ascultă şi învaţă

Azi noapte

Puţine lucruri

Cuvânt de încheiere

santinela-de-lutintre-zorovavel-si-santinela

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

