Prima pagină > Cosmin Perţa, Interviuri, nr. 04 (Cosmin Perţa, din februarie 2009) > Cosmin Perţa – un interviu inedit (18-23)

Cosmin Perţa – un interviu inedit (18-23)

18. Ai vrea să-i iei interviu lui

fraţilor Strugaţki…, dar mai mult o discuţie personală, la vodcă, decât un interviu.

cosmin-perta-16-februarie-003
19. Jocuri preferate pe computer

Heroes 3, Disciples 2, Age of Mithology
20. Cel mai tare concert de muzică la care ai participat

Nu sunt un mare meloman, aşa că nu am prea dat banii pe concerte. Însă am fost în primăvara aceasta la un concert Havana Lounge Live from Buena Vista care m-a vrăjit. Bineînţeles, pe un fond de dragoste cubaneză:)
21. Ai pleca definitiv din România?

Nu aş putea.
22. Ai renunţat la blog. Pierdere de vreme sau lipsă de timp?

Mai mult lipsa de timp, însă nici nu sunt cu adevărat unul dintre cei din generaţia mea, adică blogurile mă lasă cam rece sincer vorbind.

23. Publici după un plan (gen trebuie să am o carte tiparită pe an, la o editura anume) sau e mai mult o chestie de hazard?

E o chestie de hazard absolut. Când scriu şi termin ceva public, când nu, nu. Între Zorovavel şi Santinela nu am scris 4 ani. După Santinela, la un an aveam gata Întâmplările şi Cântec pentru Maria. Acum, la 2 ani după apariţia lor mai am gata un roman jumătate şi două plachete de versuri (acestea de mici dimensiuni) plus o monografie Ţeposu. Când o să se aşeze, dacă aş avea posibilitatea le-aş publica pe toate odată, nu mă interesează prejudecata asta cu mai multe cărţi într-un an pentru că nu ştiu câţi ani după aceastea nu voi mai scrie şi oricum, sunt lucruri f f diferite (de la gen până la stil, abordare şi tematică), deci nu mi-e frică nici de grafomanie, nici de manierism.
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

