Prima pagină > Cosmin Perţa, Interviuri, nr. 04 (Cosmin Perţa, din februarie 2009) > Cosmin Perţa – un interviu inedit (14-17)

Cosmin Perţa – un interviu inedit (14-17)

14. Scrii la anumite ore (zi/noapte), ai un timp anume rezervat scrisului?

De obicei seara spre noaptea, dar mi se întâmplă şi în timpul zilei dacă mă păleşte inspiraţia.
15. Îţi citeşti textele cu voce tare?

Niciodată, decât la lecturi organizate unde sunt nevoit. Nu am nevoie de o lectură cu voce tare pentru a simţi ritmul textului, ba chiar îl simt mai bine în gând.
16. Foloseşti reportofonul ca să scrii?

Mi s-a întâmplat să îl folosesc în facultate. Mă plimbam prin parc şi dictam poeme, sau înregistram idei pe care nu voiam să le pierd. Asta a durat câteva luni, de atunci nu l-am mai folosit.
17. Scrii de mână sau direct la computer?

Poemele doar de mână, proza doar pe calculator.
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

