Cosmin Perţa – un interviu inedit (7-9)

7. Cele 15 minute de glorie au venit sau sunt încă aşteptate?

Nu visez la glorie, ci la confort fizic şi psihic, relaxare, stări de bine, linişte, o linişte din care nu ştiu dacă voi prinde vreodata 15 minute.

8. Numărul norocos?

Nu cred să am unul în mod special. De obicei numerele impare. Probabil într-o mai mare măsură: 1, 5, 13.

9. Mici orgolii personale?

Destule, prea multe. Daca aş reuşi să scap de vanităţi aş fi un om liber. E greu dar încerc în continuare. Deci, cea mai mare vanitate a mea este să mă consider un scriitor bun. De aici mi se trag multe metehne (micile orgolii personale de care vorbeşti). Fac exerciţii în care îmi spun că sunt de rahat (în ultimul timp m-au ajutat mult cu asta şi cei din jur), aşa că sunt mai relaxat şi mai cinic.

video document 30 august 2007 (un cristian)

  1. Stapâniţa
    Februarie 16, 2009 la 10:11 pm

    îmi place poemul. chiar da.

  2. Stapâniţa
    Februarie 16, 2009 la 10:12 pm

    l-am mai ascultat de două ori. tot îmi place.

  1. Februarie 13, 2009 la 4:00 am

Lasă un răspuns

