Prima pagină > Doina Ioanid, Inedit BDP, Interviuri, nr. 02 (Doina Ioanid, din decembrie 2008) > Doina Ioanid – un interviu inedit (13-15)

Doina Ioanid – un interviu inedit (13-15)

13. Cele 15 minute de glorie au venit sau sînt încă aşteptate?
Nu ştiu prea bine. Nu mi-am pus niciodată întrebarea asta. Poate că au venit, poate că nu sînt neapărat 15 minute, poate că nu e vorba de gloria aceea, cu majusculă. De fapt, cred că în fiecare zi în care reuşesc să fac un lucru bun am un mic moment de glorie, al meu, personal, neştiut de nimeni.
14. Numărul norocos?
N-am un număr norocos.
15. Cărţile şi filmele la care-ai plîns?
Ciudat, la cărţi, nu cred că am plîns. Am plîns în schimb la cîntecele lui Leonard Cohen, la filme precum Cercul poeţilor dispăruţi şi In the mood for love.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

