Doina Ioanid – un interviu inedit (5-6)

5. Cum a fost anul 2008 pentru tine? (un cristian)

Anul 2008 a fost bun cu mine. Am avut de trecut praguri, de făcut alegeri, unele nu tocmai uşoare, doina-ioanid-foto-un-cristian-decembrie-2008dar a fost totuşi un an bun cu mine. În sensul că am învăţat multe despre mine, m-am împăcat cumva cu mine şi mi-am regăsit seninătatea pe care o pierdusem pe drum, fără să-mi dau seama cînd, unde şi cum. Am descoperit că viaţa are promisiunile ei, pe care trebuie să ştii să le primeşti, dar şi să le cerni, pentru că de multe ori sînt amestecate. Am descoperit că am prieteni adevăraţi, care nu mă vor lăsa niciodată la greu. În plus, volumul meu, Ritmuri de îmblînzit aricioaica, aproape s-a copt. Poate va fi gata chiar de ziua mea.

 

6. Ce-ţi propui pentru 2009? (un cristian)

Pentru 2009, îmi doresc linişte, seninătate, răgaz pentru scris. Vreau să-mi public volumul. Vreau să mă las de fumat şi să învăţ tango. Îmi doresc să citesc mai mult şi să-mi duc proiectele la bun sfîrşit.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

